Lotus Water

یه قهوه داغ میل دارید ؟ ^^

من ... !



من بد کردم با خودم ... 
با کسایی که دوستشون داشتم .. 
با گم کردن خودم .
من شرمسارم از خودم از کارایی که کردم ... 
هر وقت که به چشمای پدر مادرم نگاه میکنم و باهاشون حرف میزنم 
بیشتر از قبل احساس شرمساری میکنم 
احساس میکنم ناامیدشون کردم .
من گند زدم . 
توی مغز و قلبم هیایویی وصف نشدنی وجود داره ... 
من واقعا متاسفم .
من نه تنها خودمو بلکه اطرافیانم ناامید کردم 
من ادم احمقی ام که به قول خودش که گفته بود 
" پا پس نمیکشم " 
عمل نکرد ! 
من از خودم و از اطرافیانم واقعا مغذرت میخوام ... 
مغذرت میخوام که هدف والای خودمو گم کردم 
مغذرت میخوام یادم رفت اصلا برای چی شروعش کرده بودم 
مغذرت میخوام که گذاشتم چیزای منفی روم اثر بذاره 
مغذرت میخوام که فرار کردم ! 
واقعا از تمام وجودم میگم معذرت میخوام ... . 
میدونی گاهی واقعا دلم برای من واقعی تنگ میشه 
همون دختر سرزنده و شاد که در تمام لبخندهایی که میزد 
صداقت داشت ... 
سینمایی زندگیم تبدیل شده به یه چیز خسته کننده و یکنواخت 
من میدونم همش به خاطر خودمه ! 
شاید تمام چیزایی که میگم به مزخرغ به نظر برسه ولی من میخوام راجبشون حرف بزنم ! 
میدونم که اینجا کسی قرار نیست قضاوتم کنه و صرفا بهم گوش میدن .
من خودخواه بودم و فقط به خودم فکر میکردم ! 
من حتی نتونستم مبحتی که عزیزانم به من داشتند بهشون برگردونم ! 
من واقعا متاسفم ، واقعا ! 
من به دنبال عشق رفتم و اون عشق رو درون خودم یافتم ! 
شاید من کمی بزرگتر از قبل شدم ؟
به نظرت میتونم دوباره بلند شم و پرواز کنم به سمت چیزی که 
در انتظارمه ؟! 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan
*search_form*