Lotus Water

یه قهوه داغ میل دارید ؟ ^^

گلی پر پر شده ...





کاش میشد سوار قطاری بی مقصد شد و رفت و دیگر برنگشت ... 
گاهی ادامه دادن برایت سخت میشود به طوری که میخواهی همه 
چیز را ول کنی ... 
بغضی گلویت را فشار میدهد و تو نمیدانی از چیست ! 
و تظاهر به اینکه رو به راهی اوضاع را بدتر میکند و حتی از حال خوب هم
حالت بهم میخورد و از نظرت تهوع اور است ... 
ان بغض قفسه سینه ات را از عمق وجود میفشارد و تو
هر دفعه به عمق درد نزدیک تر میشوی ...
حتی دیگر از در کنار ادم ها بودن هم خوشم نمی اید و از نظرم
خوش بش کردن با انسان هایی که چیزی از حرف های تو
نمیفهمد فرقی با حرف زدن با دیوار نمیکند .
اینکه همه چیز را داخل خودت بریزی درد بزرگی دارد
باید در بیرون از وجودت انسانی باشی که خوشحال است و از درون ...
و امان از درون ...
در درونت غوغاییست که از هزاران انقلاب بدتر است ...
و حتی نمیتوانی درخواست کمک کنی .
کاش کسی بود که در کنار او خود وافعیم بودم
کسی که در خنده های از ته وجودم نقش داشت و
وقتی گریه میکردم بغلم میکرد و میگفت :"
همه چیز درست میشه نگران هیچ نباش من تا اخرش کنارتم " ...
میدانی خسته ام تنهایی جنگیدن
از تنها پیش رفتن بدون اینکه کسی بداند چه زجری را تحمل میکنم ...
بدون انکه کسی کمی مرهم بشود ...
انسان بدون محبت و مهربانی ارام ارام جان میدهند
و من گل وجودم در حال پر پر شدن است ...
اه بر من ...
ای وای بر من ... 



_ نوشته از سوزان ... 

2022/11/28 __ 1401/09/07

----------

00:53am ... 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan
*search_form*